Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 THP 110 / PureTech 110 SUV 110KM, 81kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:DRI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729122460
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729122460
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 4,9
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72912187
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
72912187
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 3,9
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729128980
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729128980
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta: Garrett
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kolektorem wydechowym
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]: 4,8
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze