Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 207 CC (WD_) 1.6 16V Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) VICTOR REINZ
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53039880121
dostępny
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53039880121
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]: 6,7
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3588,00 zł
2392,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDR7023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
FDR7023
Ciężar [kg]: 0,260
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów: 2
Ciężar netto [kg]: 0,238
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze