Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NRF
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 THP 110 liftback 110KM, 81kW, benzyna (2013.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:GARRETT

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
835401-5001S
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
Kaucja: 843,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
835401-5001S
Jednostka:
sztuka
Norma emisji spalin: Euro 6
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego: Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2410,00 zł
1506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
Szczegóły produktu
Kaucja: 843,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
836250-5002S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
836250-5002S
Jednostka:
sztuka
Norma emisji spalin: Euro 6
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego: Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3894,00 zł
2596,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
836250-5001S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
836250-5001S
Jednostka:
sztuka
Norma emisji spalin: Euro 6
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego: Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4098,00 zł
2732,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
829675-5002S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
829675-5002S
Norma emisji spalin: Euro 6
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego: Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
829754-5001S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
829754-5001S
Norma emisji spalin: Euro 6
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego: Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze