Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka METZGER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) NTY
Turbosprężarka TMI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VEMO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0892952
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892952
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Numer artykułu zalecanego dodatku: 2324102
Wersja: AM
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 469,00 zł
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze