Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) ELRING
Turbosprężarka METZGER Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) METZGER
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) ERA
Turbosprężarka FA1 Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) FA1
Turbosprężarka FAE Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) HOFFER
Turbosprężarka IPD Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.02 - 2008.04) VICTOR REINZ
Producent:PIERBURG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.01633.04.0
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.01633.04.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 278,00 zł
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.01632.02.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.01632.02.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.28328.07.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.28328.07.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Techniczny numer informacyjny: SI 0100
Techniczny numer informacyjny: SI 0096
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 357,00 zł
182,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.00612.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.00612.01.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Techniczny numer informacyjny: SI 0100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 378,00 zł
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze