Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AUTLOG
Turbosprężarka AUTOMEGA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AUTOMEGA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ERA
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) FA1
Turbosprężarka FAE Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) VICTOR REINZ
Producent:GARRETT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-9006S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-9006S
Jednostka:
sztuka
Norma emisji spalin: Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego: Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego: Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin: Euro 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4647,00 zł
3098,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5006S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5006S
Jednostka:
sztuka
Norma emisji spalin: Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego: Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego: Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4907,00 zł
3271,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5004S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5004S
Norma emisji spalin: Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego: Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego: Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5005S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5005S
Norma emisji spalin: Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego: Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego: Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze