Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AUTLOG
Turbosprężarka AUTOMEGA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AUTOMEGA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ERA
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) FA1
Turbosprężarka FAE Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) VICTOR REINZ
Producent:GARRETT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-9006S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-9006S
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin:  Euro 3
Do 100 dni na zwrot
3098,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5006S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5006S
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
3251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5004S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5004S
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5005S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5005S
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze