Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) AJUSA
Turbosprężarka DRI Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 BlueHDi 120 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 120KM, 88kW, olej napędowy (2014.05 - 2017.03) VICTOR REINZ
Producent:GARRETT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
819872-5001S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
819872-5001S
Jednostka:
sztuka
Norma emisji spalin: Euro 6
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4182,00 zł
2788,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze