Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SIDAT do Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VEMO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:SIDAT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49.849
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
49.849
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.1319
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.1319
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik SIDAT Silnik Peugeot Silnik SIDAT Peugeot Silnik Peugeot 508 Silnik SIDAT Peugeot 508 Silnik Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Silnik SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Silnik Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Silnik SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem SIDAT Zasilanie Powietrzem Peugeot Zasilanie Powietrzem SIDAT Peugeot Zasilanie Powietrzem Peugeot 508 Zasilanie Powietrzem SIDAT Peugeot 508 Zasilanie Powietrzem Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Zasilanie Powietrzem SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Zasilanie Powietrzem Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Zasilanie Powietrzem SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Doładowanie Doładowanie SIDAT Doładowanie Peugeot Doładowanie SIDAT Peugeot Doładowanie Peugeot 508 Doładowanie SIDAT Peugeot 508 Doładowanie Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Doładowanie SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Doładowanie Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Doładowanie SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Turbosprężarka Turbosprężarka SIDAT Turbosprężarka Peugeot Turbosprężarka SIDAT Peugeot Turbosprężarka Peugeot 508 Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 Turbosprężarka Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Turbosprężarka Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Części SIDAT Części Peugeot Części Peugeot 508 Części Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Części Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze