Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VEMO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) liftback 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93460
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93460
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kolektorem wydechowym
Tryb pracy: Pneumatyczny
Opcja wyposażenia: FIRST FIT
Norma emisji spalin: Euro 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3516,00 zł
2344,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik NISSENS Silnik Peugeot Silnik NISSENS Peugeot Silnik Peugeot 508 Silnik NISSENS Peugeot 508 Silnik Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Silnik NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Silnik Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Silnik NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem NISSENS Zasilanie Powietrzem Peugeot Zasilanie Powietrzem NISSENS Peugeot Zasilanie Powietrzem Peugeot 508 Zasilanie Powietrzem NISSENS Peugeot 508 Zasilanie Powietrzem Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Zasilanie Powietrzem NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Zasilanie Powietrzem Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Zasilanie Powietrzem NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Doładowanie Doładowanie NISSENS Doładowanie Peugeot Doładowanie NISSENS Peugeot Doładowanie Peugeot 508 Doładowanie NISSENS Peugeot 508 Doładowanie Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Doładowanie NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Doładowanie Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Doładowanie NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Turbosprężarka Turbosprężarka NISSENS Turbosprężarka Peugeot Turbosprężarka NISSENS Peugeot Turbosprężarka Peugeot 508 Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 Turbosprężarka Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Turbosprężarka Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) Części NISSENS Części Peugeot Części Peugeot 508 Części Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Części Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze