Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 THP Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.11 - 2018.12) VICTOR REINZ
Producent:AJUSA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10220
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10220
Jednostka:
sztuka
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01207600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01207600
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Grubość [mm]: 5,75
Długość [mm]: 63
Szerokość [mm]: 54
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11641
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11641
Jednostka:
komplet
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11858
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11858
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Specyfikacja: with studs
Specyfikacja: syringe with oil
Alternatywny zestaw naprawczy: JTC12331
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OPR00170
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OPR00170
Specyfikacja: Oil return pipe
Przewód turbosprężarki: Wylot
Dla numeru OE: V86106980
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze