Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HART do Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka FA1 Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FAE Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FAE
Turbosprężarka HART Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NPS
Turbosprężarka NTY Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VEMO Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VEMO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
546 064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
546 064
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 329,00 zł
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze