Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TOPRAN do Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) FA1
Turbosprężarka TOPRAN Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) BORG & BECK
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) GARRETT
Turbosprężarka GK Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) GK
Turbosprężarka HEPU Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) NISSENS
Turbosprężarka NRF Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) NRF
Turbosprężarka NTY Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) NTY
Turbosprężarka OEM Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) OEM
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Seat LEON (1P1) 1.6 TDI liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.12) VICTOR REINZ
Producent:TOPRAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
115 342
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
115 342
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Grubość [mm]: 3,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 45,3
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
117 389
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
117 389
Jednostka:
sztuka
Materiał: Blacha stalowa
Dopływ/Odpływ: Dla przepływu wstecznego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze