Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka HOFFER Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 TSI Kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2014.12) VICTOR REINZ
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729100010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729100010
Jakosć: OE REMAN
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: IHI
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 6,1
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729100020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729100020
Jakosć: OE REMAN
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: IHI
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze