Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Volvo C30 (533) D5 liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.10 - 2012.12) TURBORAIL
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935240
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935240
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Wlot
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 547,00 zł
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze