Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) AJUSA
Turbosprężarka HOFFER Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo C70 I kabriolet (873) 2.0 kabriolet 180KM, 132kW, benzyna (1998.03 - 2005.10) TMI
Producent:AJUSA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10320
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10320
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 9186281
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11381
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11381
Jednostka:
komplet
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 300,00 zł
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01169300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01169300
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Grubość [mm]: 0,2
Długość [mm]: 110
Szerokość [mm]: 88
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10765
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10765
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 1275205
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 380,00 zł
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze