Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HART do Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka TOPRAN Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) TOPRAN
Turbosprężarka FA1 Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) FA1
Turbosprężarka NISSENS Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) PIERBURG
Turbosprężarka ERA Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) ERA
Turbosprężarka AJUSA Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) BORGWARNER
Turbosprężarka BUGIAD Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) BUGIAD
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) GK
Turbosprężarka HART Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) HART
Turbosprężarka HEPU Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) NPS
Turbosprężarka NRF Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) NRF
Turbosprężarka NTY Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) NTY
Turbosprężarka OEM Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) OEM
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) SWAG
Turbosprężarka THERMOTEC Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Vw BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.04 - 2016.07) VIKA
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
546 070
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
546 070
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 321,00 zł
164,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze