Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) VAICO
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) FA1
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) NISSENS
Turbosprężarka NPS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) NPS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) NRF
Turbosprężarka SASIC Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.06) VICTOR REINZ
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729110940
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729110940
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]: 8,3
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze