Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) AJUSA
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) VAICO
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) NISSENS
Turbosprężarka NPS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 210KM, 155kW, benzyna (2009.04 - 2012.11) VIKA
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-1112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1112
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta: BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]: 10,9
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze