Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka TOPRAN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) FA1
Turbosprężarka HOFFER Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SIDAT Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) VEMO
Turbosprężarka VIKA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.11 - 2005.06) VIKA
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA53039700052
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA53039700052
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: BorgWarner/KKK
Ciężar netto [kg]: 7,5
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze