Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka DRI Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka METZGER Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) NRF
Turbosprężarka OEM Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA04L253010B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA04L253010B
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Bosch-Mahle
Ciężar netto [kg]: 9,3
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA04L253010T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA04L253010T
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA05L253019F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA05L253019F
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta: Bosch-Mahle
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kolektorem wydechowym
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z turbiną o zmiennej geometrii łopatek (VTG)
Ciężar netto [kg]: 9,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze