Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN do Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy ATE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy TEXTAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy FEBEST Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy ERT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy BREMBO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy HART Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy SWAG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TRW Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy IPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy ASHIKA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy EPS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy FAST Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAST
Układ Hamulcowy JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy METZGER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABAKUS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ABAKUS
Układ Hamulcowy AISIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AISIN
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy BENDIX Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BERAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BERAL
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BRECK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BRECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Hamulcowy CHAMPION Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COFLE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) COFLE
Układ Hamulcowy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy DRI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy ERA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ERA
Układ Hamulcowy EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FACET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy FERODO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy FRENKIT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy GK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GK
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HEPU Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HEPU
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy ICER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JPN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURID Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy KW Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy LINEX Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) LINEX
Układ Hamulcowy LPR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy METELLI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MIKODA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MIKODA
Układ Hamulcowy MINTEX Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy NK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OEM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PIERBURG
Układ Hamulcowy QFIX Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QFIX
Układ Hamulcowy QUARO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy TMI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VAICO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALEO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VEMO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
26748
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
26748
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Punkt wrzenia [°C]: 180
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja: MB 331.0
Ciężar [kg]: 0,301
Dla numeru OE: DOT 4 Plus
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
180589
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180589
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Punkt wrzenia [°C]: 180
Specyfikacja: MB 331.0
Ciężar [kg]: 1,139
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36745
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
36745
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 89
Szerokość [mm]: 25,0
Grubość [mm]: 25,0
Ilość połączeń: 4
Tryb pracy: Elektryczny
Ciężar [kg]: 0,020
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
23930
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
23930
Jednostka:
sztuka
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Punkt wrzenia [°C]: 180
Specyfikacja: MB 331.0
Ciężar [kg]: 1,139
Dla numeru OE: DOT 4 Plus
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
37596
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
37596
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 51
Ilość połączeń: 4
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Tryb pracy: Elektryczny
Ciężar [kg]: 0,02
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.9 (92 ocen)
Kod produktu:
22858
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (92 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
22858
Jednostka:
sztuka
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 15,8
Liczba otworów do mocowania: 1
Grubość [mm]: 96,6
Średnica zewnętrzna [mm]: 271,0
Średnica otworu [mm]: 130
Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Minimalna grubość [mm]: 14
Ciężar [kg]: 6,912
Średnica otworu centrującego [mm]: 85
Ilość otworów: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 221,00 zł
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
23932
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
23932
Jednostka:
sztuka
Punkt wrzenia [°C]: 180
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Specyfikacja: MB 331.0
Ciężar [kg]: 5,607
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.9 (92 ocen)
Kod produktu:
10639
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (92 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10639
Jednostka:
sztuka
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22
Grubość [mm]: 92,9
Średnica zewnętrzna [mm]: 285,0
Średnica otworu [mm]: 145
Średnica punktów mocowania [mm]: 15
Ilość otworów: 6
Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Minimalna grubość [mm]: 19
Ciężar [kg]: 7,0
Średnica otworu centrującego [mm]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Serwo hamulcowe, hamulca - objawy awarii, zasada działania

Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?

Podobno każdy kierowca wie, iż w jego aucie znajduje się serwo hamulcowe, jednak nie każdy ma świadomość tego, czemu ta część służy. Dzieje się tak zapewne dlatego, iż serwo hamulca niezbyt często się psuje i nie wymaga żadnych specjalnych przeglądów. Kiedy jednak się już zepsuje, kierowca poczuje to natychmiast. Dlaczego? Jaką rolę w układzie hamowania pełni serwo? Jakie objawy daje jego awaria? Właśnie na te pytania odpowiemy.

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze