Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy BGA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy DELPHI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VIKA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VIKA
Producent:DYS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-26378
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-26378
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]: 212
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozmiar gwintu 2: M16x1.5
Ciężar [kg]: 0,565011
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-23502
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-23502
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: 1. oś przednia strona lewa
Długość [mm]: 202
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
Parzyste numery artykułów: 22-23501
Ciężar [kg]: 0,784016
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-23501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-23501
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: 1. oś przednia strona prawa
Długość [mm]: 202
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
Parzyste numery artykułów: 22-23502
Ciężar [kg]: 0,784015
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze