Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie)

Układ Kierowniczy TRW Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy DELPHI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ELRING
Układ Kierowniczy ELSTOCK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VIKA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro coupe 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VIKA
Producent:DYS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-26378
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-26378
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  212
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1.5
Ciężar [kg]:  0,565011
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-23502
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-23502
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona lewa
Długość [mm]:  202
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-23501
Ciężar [kg]:  0,784016
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-23501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-23501
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona prawa
Długość [mm]:  202
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-23502
Ciężar [kg]:  0,784015
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze