Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA do Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) SWAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy OEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) OEM
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) MEYLE
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AKS DASIS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) AKS DASIS
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DRI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) IPD
Układ Kierowniczy JURID Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) JURID
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 113KM, 83kW, benzyna (1990.09 - 1993.10) VEMA
Producent:AUTOFREN SEINSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D9070
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D9070
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z przodu po prawej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 53
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 53
Wysokość [mm]: 125
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze