Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) MEYLE
Układ Kierowniczy BGA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) COMLINE
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DYS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) MOOG
Układ Kierowniczy SKF Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) SKF
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) VAICO
Producent:FAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0646 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0646 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar stożka [mm]: 12,6
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze