Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SWAG do Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) TRISCAN
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 10 9934
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 9934
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  33 11 0205
Długość [mm]:  336
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M16 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  1,333
Układ kierowniczy:  Z końcówką drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 672,00 zł
363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 11 0205
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0205
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  33 10 9934
Długość [mm]:  336
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M16 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  1,333
Układ kierowniczy:  Z końcówką drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 672,00 zł
363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze