Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) DELPHI
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) SBS
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) URW
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) VEMA
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
sztuka
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze