Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy FAG Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) SKF
Układ Kierowniczy TEDGUM Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) VEMA
Producent:FRAP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F881
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F881
Lokalizacja w aucie: W środku
Ciężar [kg]: 1,268
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F650
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F650
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość [mm]: 75
Wymiar gwintu: M10x1
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Ciężar [kg]: 0,293
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F651
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F651
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ciężar [kg]: 0,559
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze