Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BIRTH Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy HITACHI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) HITACHI
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NPS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy NTY Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SBS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy URW Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy YAMATO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 65KM, 48kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.07 - obecnie) YAMATO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3404
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3404
Lokalizacja w aucie: z przodu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze