Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SKF do Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) CORTECO
Układ Kierowniczy EUROL Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) EUROL
Układ Kierowniczy FRAP Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) FRAP
Układ Kierowniczy HEPU Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) KAWE
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SKF Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 sedan 166KM, 122kW, benzyna (1984.06 - 1985.08) TRW
Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 313053
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 313053
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: VKDY 313052
Długość [mm]: 296
Wymiar gwintu: M16 x 1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1: M14 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 313052
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 313052
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: VKDY 313053
Długość [mm]: 296
Wymiar gwintu: M16 x 1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1: M14 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze