Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GSP do Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy SKF Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) HART
Układ Kierowniczy KAMOKA Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) LENCO
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) OEM
Układ Kierowniczy RTS Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SWAG
Układ Kierowniczy VAICO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) VAICO
Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S030059
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S030059
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1: M12X1,5
Rozmiar gwintu 2: M14X1,5
Dla numeru OE: 22162449B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S070126
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070126
Jednostka:
sztuka
Długość 1/Długość 2 [mm]: 162
Długość [mm]: 162
Wymiar stożka [mm]: 11,9
Rozmiar gwintu 1: M10X1,25
Rozmiar gwintu 2: M12X1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze