Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) NK
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TRW
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy FAST Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) FAST
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy NTY Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) NTY
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BOGE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) RTS
Układ Kierowniczy SACHS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SACHS
Układ Kierowniczy SASIC Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FO4020
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO4020
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]: 1225
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 679,00 zł
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FO9002
dostępny
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO9002
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]: 1230
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 907,00 zł
518,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0184
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0184
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: Visteon
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 5
Średnica koła pasowego [mm]: 110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 692,00 zł
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0301
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0301
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: Visteon
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 790,00 zł
439,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze