Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMA
Producent:OPTIMAL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G2-2084
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G2-2084
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1: M14 x 1,50 RHT M
Rozmiar gwintu 2: M14 x 1,50 RHT M
Ilość montowana w aucie: 2
Długość całkowita [mm]: 294,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-2123
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2123
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]: 128,5
Ilość montowana w aucie: 1
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5 RHT F
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75 RHT M
Parzyste numery artykułów: G1-2124
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-2124
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2124
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 128,5
Ilość montowana w aucie: 1
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5 RHT F
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75 RHT M
Parzyste numery artykułów: G1-2123
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G0-2084
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G0-2084
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez manszety układu kierowniczego
Gwint zewn. 1 [mm]: M12 x 1,75 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 337,00 zł
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G0-2085
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G0-2085
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez manszety układu kierowniczego
Gwint zewn. 1 [mm]: M12 x 1,75 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 337,00 zł
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze