Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1)
Kod produktu:
G1-2123
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2123
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  128,5
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5 RHT F
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,75 RHT M
Parzyste numery artykułów:  G1-2124
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
5.0 (1)
Kod produktu:
G1-2124
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2124
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  128,5
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5 RHT F
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,75 RHT M
Parzyste numery artykułów:  G1-2123
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
5.0 (1)
Kod produktu:
G2-2084
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G2-2084
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1:  M14 x 1,50 RHT M
Rozmiar gwintu 2:  M14 x 1,50 RHT M
Ilość montowana w aucie:  2
Długość całkowita [mm]:  294,5
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
G0-2084
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G0-2084
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez manszety układu kierowniczego
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12 x 1,75 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
G0-2085
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G0-2085
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez manszety układu kierowniczego
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12 x 1,75 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze