Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ACKOJA do Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy TRW Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FEBEST Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy A.B.S. Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KYB Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NPS Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy OYODO Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy YAMATO Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) YAMATO
Producent:ACKOJA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A26-0204
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A26-0204
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M14X1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: A26-0202
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A26-0202
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A26-0202
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Wymiar gwintu: M14X1,5
Parzyste numery artykułów: A26-0204
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A26-1133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A26-1133
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Gwint zewn. 1 [mm]: M14 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze