Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GSP do Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy CORTECO Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) CORTECO
Układ Kierowniczy MOOG Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) MOOG
Układ Kierowniczy NTY Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) NTY
Układ Kierowniczy ASHIKA Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) DELPHI
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) GSP
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) JAPKO
Układ Kierowniczy LAUBER Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LIZARTE Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNUM TECHNOLOGY Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Układ Kierowniczy MAPCO Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) MONROE
Układ Kierowniczy OCAP Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy SKF Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) SKF
Układ Kierowniczy URW Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.2 2WD samochód terenowy otwarty 111KM, 82kW, benzyna (1986.10 - 1990.09) VEMA
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S070535
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070535
Jednostka:
sztuka
Długość 1/Długość 2 [mm]: 108
Długość [mm]: 108
Wymiar stożka [mm]: 13,8
Rozmiar gwintu 1: M12X1,25
Rozmiar gwintu 2: 11/16"-18UNS-LH
Parzyste numery artykułów: S071313
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze