Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VAICO
Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
240761
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240761
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rozmiar gwintu 1:  MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2:  MM16X1.5 RHT
Ciężar [kg]:  0,762
Ciężar [kg]:  0,66
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
231053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
231053
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  16
Długość [mm]:  189
Materiał:  Stal
Ciężar [kg]:  1,034
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
231054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
231054
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  16
Długość [mm]:  189
Materiał:  Stal
Ciężar [kg]:  1,008
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze