Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) SWAG
Układ Kierowniczy KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) FEBEST
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) AKS DASIS
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) BOSCH
Układ Kierowniczy DAYCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) LAUBER
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QFIX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) QFIX
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) SIDEM
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor Kombi 476KM, 350kW, benzyna (2005.09 - 2006.12) VEMO
Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
240164
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240164
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Rozmiar gwintu 2: MM16X1.5 RHT
Ciężar [kg]: 0,626
Ciężar [kg]: 0,57
Rozmiar gwintu 1: MM14X1.5 RHT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230614
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230614
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Wymiar gwintu: FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]: 16,5
Długość [mm]: 184
Ciężar [kg]: 0,688
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230613
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230613
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Wymiar gwintu: FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]: 16,5
Długość [mm]: 184
Ciężar [kg]: 0,697
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze