Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.212) Kombi 160KM, 118kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) VEMA
Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1258 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1258 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M16x1,5
Długość przegub aksialny [mm]: 245,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 169,00 zł
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1259 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1259 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Wymiar stożka [mm]: 21,2
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Długość [mm]: 195,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1260 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1260 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 21,2
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Długość [mm]: 195,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze