Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER do Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 450 EQ Boost (222.158, 222.058) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) VAICO
Producent:LEMFÖRDER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LEMFÖRDER
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
37507 01
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
37507 01
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LEMFÖRDER
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
37509 01
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
37509 01
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 329,00 zł
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze