Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ACKOJA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DYS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy FAG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy IPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIZARTE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NPS
Układ Kierowniczy RTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy URW Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VEMA
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE419
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE419
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem lewostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE418
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE418
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze