Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) CEVAM
Układ Kierowniczy HEPU Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) MAPCO
Układ Kierowniczy NK Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) SBS
Układ Kierowniczy SKF Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel GT 1.1 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.09 - 1970.12) TRISCAN
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
sztuka
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze