Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy VAICO Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) FRAP
Układ Kierowniczy HART Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) RTS
Układ Kierowniczy SBS Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) SBS
Układ Kierowniczy SWAG Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Opel MONZA A (22_) 3.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1978.04 - 1982.07) TRW
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
423 738
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
423 738
Jednostka:
sztuka
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
Ciężar [kg]: 0,390
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z samozabezpieczającą nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
423 736
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
423 736
Jednostka:
sztuka
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem lewostronnym
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Ciężar [kg]: 0,450
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z samozabezpieczającą nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze