Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) CORTECO
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) FAG
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) GSP
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) DAYCO
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) FRAP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) JPN
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) NPS
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy STABILUS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) STABILUS
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.11 - 1997.06) VAICO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3013
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z przodu, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 90
Wymiar gwintu: M10x1,25
Wymiar stożka [mm]: 12
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu: Dla bieżnika prawostronnego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze