Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) BTA
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ENERGY
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) HART
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) TRICLO
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) VEMA
Producent:COMLINE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR2053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR2053
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej
Długość [mm]: 233
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu: Dla bieżnika prawostronnego
Parzyste numery artykułów: CTR1053
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3145
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3145
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej
Długość [mm]: 182
Wymiar gwintu: M14x1,50
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR1053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR1053
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej
Długość [mm]: 233
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu: Dla bieżnika prawostronnego
Parzyste numery artykułów: CTR2053
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze