Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy JP GROUP do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) RTS
Układ Kierowniczy RUVILLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) RUVILLE
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VEMA
Producent:JP GROUP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
4144601670
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
4144601670
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
4144601680
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
4144601680
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze