Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEMA
Producent:BORG & BECK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4173
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4173
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, oś przednia, z prawej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1: M14x1.5
Parzyste numery artykułów: BTR4174
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4174
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4174
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1: M14x1.5
Parzyste numery artykułów: BTR4173
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4470
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4470
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej
Długość [mm]: 200
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
Rozmiar gwintu 1: M12X1.0
Rozmiar gwintu 2: M14X1.5
Długość przegub aksialny [mm]: 200
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3202
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3202
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3201
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3201
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze