Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) TRW
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) DELPHI
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) ERT
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) VEMO
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE277
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE277
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 120
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Wymiar gwintu: M10x1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Parzyste numery artykułów: JTE276
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR172
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR172
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
Rodzaj gwintu: Gwint zewn.
Długość przegub aksialny [mm]: 296
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE449
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE449
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z lewej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Długość [mm]: 120
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 44
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Materiał: Guma
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE276
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE276
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 120
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Wymiar gwintu: M10x1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Parzyste numery artykułów: JTE277
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze