Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRW
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BOSCH
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) HEPU
Układ Kierowniczy HOFFER Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) HOFFER
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) IPD
Układ Kierowniczy JPN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy LUCAS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LUCAS
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
18185
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
18185
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 120
Materiał: Guma
Ciężar [kg]: 0,074
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
19921
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
19921
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 205
Materiał: Guma
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]: 0,080
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 45
Dla numeru OE: 4066.42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
10658
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10658
Jednostka:
sztuka
Parzyste numery artykułów: 10657
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0,400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
10657
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10657
Jednostka:
sztuka
Parzyste numery artykułów: 10658
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]: 0,426
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
08971
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
08971
Jednostka:
sztuka
Kolor: Czerwony
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: Suffix A
Specyfikacja: MAN 339 Z1
Specyfikacja: MB 236.6
Specyfikacja: MB 236.2
Specyfikacja: Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja: MB 236.7
Specyfikacja: MB 236.1
Specyfikacja: MB 236.5
Specyfikacja: Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja: MAN 339 V1
Specyfikacja: Allison C3/C4
Specyfikacja: Dexron II D
Specyfikacja: Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja: Ford WSS-M2C138-CJ
Ciężar [kg]: 0,93
Typ skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
19383
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
19383
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 301
Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,850
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
11853
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
11853
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 330
Gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,795
Rozmiar klucza: 18
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
30017
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30017
Jednostka:
sztuka
Ilość: 4
Kolor: Czerwony
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: Suffix A
Specyfikacja: MAN 339 Z1
Specyfikacja: MB 236.6
Specyfikacja: MB 236.2
Specyfikacja: Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja: MB 236.7
Specyfikacja: MB 236.1
Specyfikacja: MB 236.5
Specyfikacja: Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja: MAN 339 V1
Specyfikacja: Allison C3/C4
Specyfikacja: Dexron II D
Specyfikacja: Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja: Ford WSS-M2C138-CJ
Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Typ skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze