Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy TRW Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VEMA
Producent:TRW

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE305
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE305
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Materiał: Guma
Długość [mm]: 270
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE309
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE309
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Materiał: Guma
Długość [mm]: 260
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 53
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE1034
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1034
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE463
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE463
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR499
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR499
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Rozmiar gwintu 2: M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR481
niedostępny
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR481
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1301,00 zł
765,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP735
niedostępny
Kaucja: 2149,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP735
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1410
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 17,4
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5624,00 zł
3749,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2149,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze