Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DAYCO do Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) TRW
Układ Kierowniczy KAMOKA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) DELPHI
Układ Kierowniczy HART Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) HART
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) CORTECO
Układ Kierowniczy FAG Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) FAST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) KAWE
Układ Kierowniczy KLOKKERHOLM Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) KLOKKERHOLM
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) MOOG
Układ Kierowniczy NK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) NK
Układ Kierowniczy NTY Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 Kombi 194KM, 143kW, benzyna (2006.04 - 2015.02) TRISCAN
Producent:DAYCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DSS1579
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DSS1579
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Rozmiar gwintu 1: 60
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
Wymiar stożka [mm]: 12,3
Parzyste numery artykułów: 170
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DSS1578
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DSS1578
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Rozmiar gwintu 1: 60
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
Wymiar stożka [mm]: 12,3
Parzyste numery artykułów: 170
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze